مصاحبه آرشیو خبر ها
هیچ نیازی به مهاجم جدید نداری وقتی که دیبالا و رونالدو را داری

هیچ نیازی به مهاجم جدید نداری وقتی که دیبالا و رونالدو را داری

برای فابیو کاپلو، مربی سابق و کارشنانس کنونی دنیای فوتبال، یوونتوس برای بازگشت به فرم ایده ال نیاز چندانی به تغییر و تحول در خط حمله خود ندارد. او معتقد است که یووه با داشتن رونالدو و دیبالا می تواند با بهره گیری از یک سیستم درست به یکی از بهترین خط حمله اروپا تبدیل شود.

 

رونالدو کاملا متفاوت است، در مورد او نمی توان زیاد صحبت کرد، سن برای او معنایی ندارد زیرا بازیکنی ست که همواره به دنبال رسیدن به افتخار جدیدی ست، او رویاهای زیادی دارد و همین مسئله انگیزه زیادی به او می دهد. کریس به بازی هوایی علاقه زیادی ندارد اما اگر لازم باشد در آن شرایط نیز می درخشد. با این حال این طبیعی ست که سرعت او سال به سال کمتر شود اما با این حال او متوقف نمیشود.

 

اما مربیگری پیرلو

 

خب این مشخص بود که هیچ چیز با ساری پیش نمی رود، حتی کنفرانس ها و اظهاراتی که می شد. در رختکن هیچ چیز خوب نبود و باید منتظر این تصمیم می بودیم اما در خصوص پیرلو پیش از این متوجه شده بودم زیرا زمانی که او را آندره آ برای تیم زیر 23 سال یووه انتخاب کرد شک کردم که اتفاقی خواهد افتاد ولی انتظار داشتم که او را روی نیمکت یووه یک سال بعد ببینم.

 

پوگبا و دیبالا

 

من اگر باشم دیبالا را نگه می دارم، برای من پوگبا نشان داده که بازیکن لیدر و بزرگی نیست و می خواهد با توجه به بازی و درخشش سایرین خود را بالا نگه دارد.

 

اسکودتوی آینده

 

من می گویم که اینتر می تواند رقیبی کاملا خطرناک برای یووه باشد و یوونتوس باید خود را اماده رقابت با این تیم بکند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: